سخنگوی جبهه پیروان گفت: وحدت میان همه طیف‌های اصولگرا مولفه‌ای ضروری برای پیروزی در انتخابات سال آینده است.

کمال سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون دعوت جامعه روحانیت از احزاب اصولگرا برای حضور در اولین نشست همگرایی اجتماع بزرگ اصولگرایان، اظهار داشت: این تصمیم چندی پیش اتخاذ شده بود تا طی نشستی از احزاب اصولگرایی که محوریت جامعه روحانیت را برای انتخابات سال آینده قبول دارند دعوت به عمل بیاید.

سخنگوی جبهه پیروان با بیان اینکه این نشست در جهت وحدت اصولگرایان است، ادامه داد: قطعا وحدت میان همه طیف‌های اصولگرا مولفه‌ای ضروری برای پیروزی در انتخابات سال آینده است و این وحدت با روند مناسبی پیش می‌رود.

وی در رابطه با برخی تحلیل‌ها مبنی بر اینکه اکثر اصولگرایان هنوز نمی‌دانند که می‌خواهند در انتخابات سال 96 از چه کسی حمایت کنند، گفت: طبیعی است که جناح‌های مختلف اصولگرا در این بازه زمانی طولانی مانده به انتخابات سال 96، نمی‌توانند قاطعانه بگویند که می‌خواهند از چه کسی حمایت کنند.

سجادی با تأکید بر اینکه قطعا اصولگرایان برای انتخابات سال آینده کاندیداهایی خواهند داشت، تصریح کرد: تا زمانی که کاندیداهای اصولگرایان برای انتخابات سال آینده به طور کامل مشخص نشوند، قرار بر این است که پیرامون حمایت یا عدم حمایت از کسی موضع‌گیری نکنیم.

سخنگوی جبهه پیروان در پایان خاطر نشان کرد: در این میان مسلم آن است که اصولگرایان باید برای انتخابات سال آینده ریاست جمهوری به اجماع برسند و از یک نفر حمایت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار