دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت:عملکردم در این دیدار خوب بود و ای کاش می توانستم ضربه کاشته کاوه رضایی را مهار کنم و به نوعی از شکست تیمم جلوگیری کنم.

محمد ناصری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص دیدار سیاه جامگان و استقلال اظهار کرد: بازی خوبی را از هر دو تیم شاهد بودیم، اما متاسفانه داور این دیدار در چند صحنه به نفع استقلال سوت زد و برای تیم ما یکی پنالتی حساس و 100 درصد را نگرفت.

وی ادامه داد: امیدوارم فرهاد کاظمی همچنان در تیم سیاه جامگان بماند و با قدرت به کار خود ادامه دهد چرا که معتقدم تنها وی می تواند این تیم را هدایت کند. انشاالله در بازی های بعدی آینده با حضور کاظمی بتوانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

ناصری افزود: عملکردم در این دیدار خوب بود و ای کاش می توانستم ضربه کاشته کاوه رضایی را مهار کنم و به نوعی از شکست تیمم جلوگیری کنم اما در نهاین این اتافق رخ نداد و ما سه امتیاز این دیدار را از دست دادیم.

دروازه بان تیم سیاه جامگان در پایان خاطر نشان کرد: جا دارد از هواداران خون گرم مشهدی که به ورزشگاه آمدند تشکر کنم اما باید تاکید کنم شرمنده انها شدیم و نتوانستیم در این دیدار پیروز باشیم سه امتیاز بازی را به آنها هدیه کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار