فرماندار دهلران بر ضرورت بهره گیری از همه ظرفیت ها و اطلاع رسانی به مردم برای ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در فرصت باقی مانده تاکید کرد

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ امید علی سبزی در نشست شورای اداری دهلران با موضوع سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95  اعلام کرد : با توجه به تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی بر بهره گیری از همه ظرفیت ها در جهت اطلاع رسانی به مردم برای مشارکت در این طرح ملی تاکید کرد.

وی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 را گامی در جهت برنامه ریزی و تصمیم گیری های کلان در حوزه های مختلف دانست و گفت :در ثبت نام اینترنتی خانوارها با مراجعه به سایت و و تکمیل مراحل ثبت نام کد آماری دریافت و در زمان مراجعه مامور فقط کد ار تحویل می دهند که این امر منجر به تسریع در عملیات میدانی می شود.

فرماندار دهلران از راه اندازی مکان هایی در اداره ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی و شهرداری شهر دهلران برای ثبت نام رایگان اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 خبرداد و تاکید کرد : در بخش ها نیز شهرداری ها،ادارات آموزش و پرورش، کمیته امداد و بهزیستی در جهت ثبت نام از مردم همکاری کنند.

سبزی با اشاره به 27 نفر عوامل اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95 در شهرستان  تاکید کرد : از این تعداد 17 نفر مامور سرشماری هستند که با مراجعه به درب منازل عملیات میدانی را برعهده دارند..

سبزی به طرح های محرومیت زدایی سپاه اشاره و اظهار کرد : در شهرستان دهلران دهستان سید ابراهیم در بخش زرین آباد برای اجرای این طرح ها در نظر گرفته شده و تا سقف 140میلیارد ریال زمینه جذب اعتبارات طرح های این حوزه وجود دارد.

رییس شورای تامین دهلران بر ضرورت پیگیری و اقدامات لازم در خصوص طرح های اقتصاد مقاومتی در بخش ها توسط بخشداران تاکید کرد.











 انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، سرشماری ، اهمیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.