مسئول ادبیات پایداری حوزه هنری استان فارس گفت: زندگی آیت‌الله ربانی شیرازی با همکاری نویسندگان پیشکسوت و نیرو های جوان به صورت کتاب منتشر می‌شود.

زندگی آیت‌الله ربانی شیرازی کتاب می ‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید محمدمهدی پوریزدان‌ پرست مسئول ادبیات پایداری حوزه هنری استان فارس با اشاره به اینکه حلقه نویسندگان ادبیات پایداری محدود نیست، گفت: پرداختن به زندگی بزرگان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در استان فارس از برنامه‌های اصلی دفتر ادبیات پایداری است.
وی با اشاره به شروع کار پروژه تهیه کتاب زندگینامه شهید آیت‌الله ربانی شیرازی و شهید اسلامی‌نسب افزود: این دو پروژه در مرحله مقدمات کار است و با توجه به اینکه در پروژه‌ های مربوط به تاریخ شفاهی نمی‌توان زمان دقیقی مطرح کرد، تلاش می‌شود در سال آینده بتوان از این دو کتاب رونمایی کرد.
مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان فارس از تهیه دو کتاب با موضوع دفاع مقدس نیز خبر داد و ادامه داد: این دو کتاب که به زندگی یکی از کماندوهای نیروی دریایی و یکی از پرستاران زمان جنگ می ‌پردازد تا پایان امسال رونمایی می ‌شود.
پوریزدانپرست با بیان اینکه شناسایی ظرفیت ‌های موجود استان فارس در تاریخ شفاهی از اولویت ‌های حوزه هنری است، خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که علاقمند یا فعال در این زمینه هستند برای همکاری با دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان فارس دعوت می‌ شود.
وی با اشاره به اینکه حلقه نویسندگان ادبیات پایداری در استان فارس محدود و بسته نیست، تصریح کرد: روند ثبت تاریخ شفاهی دو قسمت است، در تهیه مصاحبه از نیرو های جوان و در نگارش و تدوین کتاب از تجربیات نویسندگان پیشکسوت استفاده می‌ شود.
مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان فارس در اتاق فکر دفتر ادبیات پایداری استان فارس هم از توان و نیروی جوانان و هم تجربیات پیشکسوتان استفاده می‌شود و هدف این است که تربیت نیرو به شیوه کارگاهی انجام شود.
انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار