الگری:اشتباه بوفون یوونتوس را از خواب بیدار کرد

الگری بیان کرده است که اشتباه بوفون در بازی روز شنبه این تیم از عمد و برای بیدار کردن بازیکنان یوونتوس از خواب بوده است.

الگری : اشتباه بوفون یوونتوس را از خواب بیدار کرد به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از اسکای اسپورت، در هفته هشتم سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و اودینزه به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان آلگری موفق شدند با حساب دو بر یک حریف خود را شکست دهند.

دقیقه 30 اودینزه گل اول بازی را به ثمر رساند. یانتکو، بازیکن جوان اهل جمهوری چک اودینزه با شوتی از پشت محوطه جریمه و با تعلل بوفون موفق شد دروازه تیم میزبان را باز کند.

الگری سرمربی تیم یوونتوس پس از این بازی بیان کرد : " اشتباه بوفون اصلا مرا آزار نداد. او در فصل پیش 50 بازی انجام داده است. بوفون قصد داشت با اشتباهش ما را از خواب بیدار کند و پس از آن اشتباه عملکرد فوق العاده خوبی ارائه کرد. ما در نیمه نخست این مسابقه اصلا خوب نبودیم. اودینیزه با عملکرد خوبش ما را در این مسابقه تحت فشار گذاشت اما موفق شدیم بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم. ما باید برای رسیدن به قهرمانی، در چنین بازی هایی پیروز شویم."

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار