سوگواره ی عکس از عاشورا تا اربعین در شهرستان ابهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان این که این سوگواره به مناسبت ایام ماه محرم و صفر و با هدف حفظ و ترویج فرهنگ عاشورایی برگزار می‌شود گفت: کمک به ارتقا و معرفی عکاسان جوان هدف فراخوان دومین سوگواره عکس «از عاشورا تا اربعین»است.

ناصری ادامه داد: شرکت برای همه سنین آزاد بوده و باید عکس‌های ارسالی همراه ذکر نام و نام خانوادگی عکاس، تاریخ تولد، شماره تماس، تحصیلات، آدرس پست الکترونیکی و عنوان باشد.

وی با اشاره به این که این سوگواره در دو بخش عکاسی با دوربین عکاسی و موبایل برگزار می‌شود افزود: هر عکاس می‌تواند در بخش تک عکس با پنج عکس موبایل و پنج عکس دوربین و در بخش مجموعه عکس با حداقل سه و حداکثر هفت عکس به صورت مجموعه عکس در قالب عکس‌های رنگی یا سیاه و سفید در این سوگواره شرکت کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال فایل آثار تا ششم آذرماه بوده و داوری و اعلام نتایج راه یافتگان نمایشگاه تا ١١ آذرماه انجام می‌شود.

ناصری اظهار کرد: عکس‌ها باید با نگاه و رویکرد خلاقانه و هنری و گرایش مستند اجتماعی و آئینی باشدو ویرایش عکس ها توسط نرم افزار مجاز نیست اما تنظیم و کنترل رنگ، کنتراست وکراپ که جنبه اسنادی عکس را از بین نمی‏برد، آزاد است.

وی خاطر نشان کرد: به نفرات برتر در بخش دوربین و موبایل به طور مجزا علاوه بر لوح تقدیر جوایز ویژه ای اهدا می‌شود.

گفتنی است علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس پستی استان زنجان، ابهر، طالقانی جنوبی، کوچه شهید باهنر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهردبیرخانه سوگواره ارسال کنند و یا از طریق ایمیل به ادرس زیر ارسال کنند.

farakhantajasomi٩٥@yahoo.com

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.