مدیر اجرایی طرح سرشماری نفوس و مسکن استان کرمانشاه از مشارکت 49 درصدی جامعه هدف استان در سرشماری عمومی اینترنتی نفوس و مسکن سال 95 خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛طهمورث الیاسی در شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت:تاکنون 49 درصد جمعیت هدف ما که 180 هزار خانوار در استان بود، در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده‌اند.استان‌هایی مانند سمنان و بوشهر را داشته‌ایم که مشارکت حدود 140 درصدی هم داشته‌اند.

الیاسی با اشاره به تمدید سرشماری اینترنتی تا 27 مهر، از دستگاه‌های اجرایی خواست همچنان همکاری خود را برای افزایش مشارکت مردم ادامه دهند.تاکنون 88 هزار خانوار در این سرشماری اینترنتی شرکت کرده‌اند.

وی از کارکنان دولت نیز خواست جزو گروه‌های شرکت کننده در سرشماری اینترنتی باشند و یادآوری کرد: اگر کارکنان دولت مشارکت داشته باشند جمعیتی حدود 65 هزار نفر دارند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمانشاه همچنین از تخصیص 100 درصدی اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان در سال جاری خبر داد.

الیاسی در ادامه از پیگیری برای پرداخت پاداش بازنشستگان نیز یاد کرد که پاداش بازنشستگان سال 93 تامین شده و یک سوم پاداش بازنشستگان سال 94 نیز تامین شده است.

وی همچنین از مصوبه چند سال قبل مبنی بر صدور مجوز واحدهای صنعتی صرفا در شهرک‌های صنعتی نیز یاد کرد و خواستار لغو این مصوبه شد.

 بسیاری از واحدهای صنعتی امکان حضور در شهرک‌ها را ندارند و این کار فقط برای سرمایه‌گذاران مانع ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.