عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: رحمانی بازیکن با اخلاقی است و باید به مربی اش احترام می گذاشت.

حسن زمانی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره برتری یک بر صفر استقلال مقابل سیاه جامگان اظهار داشت:بازی خیلی خوبی را از بازیکنان نظاره گر بودیم و همان طور که پیش بینی می شد هر چقدر جلوتر می رویم تیم جا افتاده تر می شود و امیدوارم همین روند رو به رشد ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: از طرفی در دیدار روز گذشته نسبت به تیم حریف ما سر تر بودیم و بازیکنان موقعیت های زیادی را می توانستند تبدیل به گل کنند که از میان این همه موقعیت تنها یک گل توانستیم به ثمر برسانیم اما امیدوارم استقلال به جایگاه واقعی اش برسد.

زمانی در خصوص برگزاری جلسه هیئت مدیره استقلال گفت: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است در هفته پیش رو جلسه هیئت مدیره را برگزار کنیم و مسائل مختلفی ازجمله کسر قرارداد ها و پرداخت هزینه های درمان پورحیدری و دیگر موضوعات را مورد بررسی قرار دهیم.

وی درباره اینکه بختیار رحمانی پس از تعویض به سمت رختکن رفته توضیح داد: در هر صورت رحمانی بازیکن با اخلاقی است و اگر حتی نسبت به تعویض خود اعتراضی داشته باید به مربی اش احترام می گذاشت اما همان طور که خود رحمانی اعلام کرد او به دلیل مصدومیت به رختکن رفته و اعتراض خاصی نداشته است.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در واکنش به اظهارات افتخاری مبنی بر اینکه نیازی به مدیر عاملی استقلال ندارد عنوان کرد : این صحبت ها در حد شوخی بوده است و بهتر است رسانه ها جدی نگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار