رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از انتشار اطلاعیه آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی رشته موسیقی دوره کارشناسی پیوسته این دانشگاه خبر داد.

بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: متقاضیان رشته موسیقی مقطع کارشناسی پیوسته واحد تهران مرکزی می توانند طبق اطلاعیه این مرکز برای انجام آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی مراجعه کنند.

رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه این مرکز را به شرح زیر اعلام کرد: متقاضیان لازم است برای انجام آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی در یکشنبه دوم آبان (صبح و عصر)، صبح دوشنبه سوم آبان(خواهران)، عصر دوشنبه سوم آبان، صبح و عصر سه شنبه چهارم آبان (برادران) در ساعات اداری (16_ 8) به دانشکده هنر و معماری واحد تهران مرکزی مراجعه کنند.

همچنین متقاضیان رشته موسیقی واحدهای شیراز، لاهیجان، انار و علی آبادکتول در روز یکشنبه دوم آبان ماه، برای انجام آزمون عملی و مصاحبه فرهنگی در ساعات اداری (16_ 8) به واحدهای مزبور مراجعه کنند، بدیهی است نتیجه قطعی پذیرش دعوت شدگان به آزمون عملی این رشته متعاقبا اعلام می شود.

ضمنا لازم است این افراد مبلغ 300 هزار ریال بابت هزینه برگزاری آزمون عملی به شماره حساب بانک ملی ایران شعبه دانشگاه آزاد اسلامی به نام سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی (قابل پرداخت در کلیه شعب بانک ملی) واریز کرده و فیش بانکی آن را در هنگام مراجعه برای مصاحبه تحویل دهند.

گفتنی است، متقاضیان مشمول، تا اعلام نتایج مصاحبه و اسامی افراد قبول قطعی، تکالیف وظیفه عمومی خود را به موقع انجام دهند تا با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار