معروف گستری در جامعه و مقابله با دشمن، با گسترش یاد شهدا، امکان پذیر است.

معروف گستری در جامعه با یاد شهدا

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دومین روز کنگره سرداران و سه هزار شهید استان که به‌ عنوان روز طلاب، دانشجویان و اساتید شهید نامگذاری شده است، گفت: دشمن در تلاش است بین نسل جدید انقلاب و شهدا گسست ایجاد کند و معرفت و غیرت شهدا را از یاد ببرد که در این شرایط، معروف گستری در جامعه و مقابله با دشمنان، با گسترش یاد و خاطره شهدا، امکان پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی با بیان اینکه خراسان شمالی 72 شهید روحانی و صدها شهید دانشجو و استاد تقدیم انقلاب کرده است گفت: این خود نشانه عملیِ وحدت حوزه و دانشگاه است.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام گفت: دو صنف روحانیان و امیران، اگر خود صالح باشند می توانند مصلح هم باشند و اگر فاسد شوند می توانند جامعه ای را فاسد کنند بنابراین باید با تهذیب نفس و بصیرت افزایی، برای خدمت به جامعه دینی قرم بردارند.

گفتنی است: کنگره ملی 3 هزار شهید فردا ویژه دانش‌آموزان است و سه شنبه آیین اختتامیه کنگره ملی 3 هزار شهید خراسان شمالی با حضور مسئولان کشوری و لشکری در دهکده مقاومت بسیج بجنورد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.