اردبیل؛

مشارکت 16 درصدی مردم استان اردبیل در سرشماری اینترنتی

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل گفت: تا به امروز ۱۶ درصد جمعیت استان اردبیل در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ داود شایقی در جلسه توجیهی سرشماری نفوس و مسکن در اردبیل اظهار داشت: تاکنون 220 هزار نفر در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی از استان اردبیل ثبت‌نام کرده‌اند و انتظار می‌رود مردم استان در این زمینه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا آمار سرشماری در اردبیل افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز 16 درصد جمعیت استان اردبیل در سرشماری نفوس و مسکن به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: با توجه به تصمیمات اتخاذشده سرشماری نفوس و مسکن 3 روز تمدید شد و مردم استان می‌توانند در این 3 روز نسبت به ثبت‌نام سرشماری اینترنتی اقدام کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اردبیل بیان کرد: هم اکنون آمار ثبت‌نام سرشماری نفوس و مسکن در استان در مقایسه با میانگین کشوری پایین بوده که نیاز است در این زمینه دستگاههای اجرایی، مردم و به ویژه در مناطق روستایی دهیاریها همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم این آمار را با آمار کشوری مطابقت دهیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.