هفت پایگاه ثبت نام رایگان اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 در شهرستان مهاباد راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمهاباد ، فرماندار مهاباد گفت : این پایگاهها شامل چهار مسجد در شهر و سه پایگاه سیار خودرویی است که شهروندان را به صورت اینترنتی ثبت نام می کنند.

جعفر کتانی افزود : شهروندان با در دست داشتن کارت ملی ، کدپستی محل سکونت و شماره ملی خود و اعضای خانواده به این پایگاه ها مراجعه و برای ثبت نام در طرح سرشماری اقدام کنند.

کتانی اضافه کرد : تاکنون بیش از 19 درصد جمعیت شهرستان مهاباد ثبت نام کرده اند و بر این اساس جزء پنج شهرستان پیشتاز در سرشماری نفوس و مسکن هستیم.

وی یادآور شد : مردم در صورت ثبت اطلاعات به صورت اینترنتی دیگر نیاز به تکمیل مجدد پرسشنامه نخواهند داشت که این موضوع موجب صرفه جویی در وقت و هزینه های دولتی می شود.

فرماندار مهاباد گفت : همراه داشتن کد رهگیری بعد از ثبت نام اینترنتی و ارائه آن به ماموران سرشماری هنگام مراجعه به درب منزل ضروری است.

کتانی با اشاره به اینکه در مجموع 65 نفر کار مرحله دوم سرشماری در این شهرستان بر عهده خواهند داشت ، یادآوری کرد : ثبت نام اینترنتی طرح سرشماری نفوس و مسکن از سوم تا بیست و هفتم مهر برگزار می شود و سرشماری حضوری از 28 مهر با مراجعه مأموران سرشماری به در منازل ادامه می یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.