از دانشجویان تازه وارد کانون های دانشجویی هلال احمر ابرکوه استقبال شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید اعضای کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه های ابرکوه از جمله دانشگاه پیام نور ، دانشکده فنی و دانشکده پیراپزشکی از دانشجویان جدیدالورود استقبال کرده و همزمان نیز از علاقمندان به فعالیت در کانون دانشجویی عضو گیری به عمل آمد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه با بیان اینکه در این ایستگاه ها معرفی فعالیت ها و وظایف سازمان جوانان جمعیت هلال احمرتوسط اعضای کانون دانشجویی انجام می شود، افزود: کانون های  دانشجویی هلال احمر نیز در این برنامه ضمن اعلام برنامه های خود در طول ترم از از علاقه مندان به فعالیت در هلال احمر عضوگیری کرد.

وی اضافه کرد: در این ایستگاه ها، اعضا در کنار خوش آمدگویی و راهنمایی دانشجویان، اقدام به تست قند خون و فشار خون کردند.

اکرمی افزود: همچنین جلسه هماهنگی و هم اندیشی دبیران کانون های دانشجویی هلال احمر ابرکوه جهت فعالیت های جدید در سال 1395 با حضور دبیران کانون های دانشجویی هلال احمر شهرستان ابرکوه برگزار گردید.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار داشت: این جلسه با هدف هماهنگی لازم و همفکری دبیران کانونها در جهت جذب اعضا جدید و نحوه اجرائی نمودن برنامه های مناسبتی کانون ها و تشریح برنامه های سال جدید و استفاده از طرح های ابتکاری و پیشنهادی برای هرچه بهتر فعالیت های دبیران برگزار تشکیل شد.

هم اکنون حدود سه هزار دانشجو درپنج دانشگاه، دانشکده و مرکز آموزش عالی ابرکوه تحصیل می کنند.

ابرکوه با 50 هزار نفر جمعیت در 140کیلومتری جنوب غربی یزد واقع است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار