معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امداد رسانی به 577نفر در دهه ی اول محرم خبر داد.

امداد رسانی به 577 نفر در دهه اول محرمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد حیدری پور گفت: در دهه اول محرم ، 22مورد عملیات و خدمات امدادی در سطح استان انجام شده که 18مورد عملیات‌های امدادی و 4 مورد به ارائه خدمات حضوری اختصاص داشته است .

وی تعداد آسیب دیدگان این حوادث را 657 نفر اعلام کرد افزود: تعداد افراد امدادرسانی شده توسط نیروهای امدادی، 577 نفر بوده است .

حیدری پور به تعداد 15 مورد حوادث جاده ای در این ایام اشاره کرد و تصریح کرد: در مجموع 12 مورد عملیات رها سازی در جاده ها توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 13نفر از مصدومین، خدمات امدادی و درمانی سرپایی را دریافت کرده‎اند خاطرنشان کرد: 5 نفرنیز توسط تیم‌های عملیاتی به مراکز درمانی انتقال داده شده است .

حیدری پور گفت: تعداد 33 تیم عملیاتی و 110 نیروی نجاتگربا مجموع 31 دستگاه آمبولانس در عملیات‌ها و حوادث جاده ای یاد شده حضور داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در دهه ی اول محرم در تمامی شهرهای استان ،پوشش امدادی هیئات و دسته های سینه زنی و عزاداری بر عهده امدادگران و نجاتگران بوده است ، یادآور شد:در این راستا تعداد 50 دستگاه آمبولانس و150 نیروی نجاتگر نیزمشغول ارائه خدمات امدادی به عزاداران حسینی بوده اند.
انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار