کرمان؛

ایجاد دامپروری ۳ هزار راسی در کرمان

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از ایجاد دامپروری ۳ هزار راسی در شهرستان‌های کرمان یا راور با اولویت شهرستان راور با توجه به اینکه راوراین ظرفیت را داشته باشد، خبر داد.

ایجاد دامپروری ۳ هزار راسی در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدمهدی زاهدی گفت: با توجه به اینکه ظرفیت‌ های بسیار خوبی در شمال استان کرمان به ویژه کرمان و راور وجود دارد، مقرر شد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان به همراه مدیرکل صنعت و معدن استان کار کارشناسی در رابطه با این ظرفیت‌ها را انجام دهند و پیگیری کنند.

وی افزود: طی تفاهمنامه‌ای که بین مدیرعامل و عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی شستان و استاندار کرمان امضا می‌شود، موضوع این همکاری متقابل بین استان و شرکت سرمایه‌گذار کلید خورده تا به زودی شاهد ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه کشاورزی و دامپروری در استان کرمان باشیم.

زاهدی با اشاره به این که این تفاهمنامه اشتغالزایی بالایی را ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: افزایش صادرات از این گونه استان‌ها به سایر کشورها انجام و در رفع نیازهای کشور موثر است.

وی تصریح کرد: همچنین پیشنهاد شد تا جهاد کشاورزی مطالعه لازم در رابطه با احداث یک دامپروری ۳ هزار راسی در شهرستان‌های کرمان یا راور با اولویت شهرستان راور با توجه به اینکه شهرستان راور این ظرفیت را داشته باشد، انجام دهد.
انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار