سرمربی تیم مقاومت البرز گفت: دبیری تیم بسیار خوبی است و در بهترین و عالی ترین شرایط خود در چند سال اخیر قرار دارد.

رضا فلاح سرمربی تیم مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدار تیمش در مقابل دبیری تبریز گفت: همانطور که قبل از بازی اشاره کرده بودم  دبیری تیم بسیار خوبی است و  در بهترین و عالی ترین شرایط خود در چند سال اخیر قرار  دارد، تیم ما هم با توجه به نبود دروازبان و کاپیتانمان شرایط خوبی نداشت که البته وجود آنها تضمین این موضوع نبود که ما نتیجه مناسب را کسب کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول تیم ما خوب بود اما با توجه به مصدومیت بازیکنان و کمبود بازیکن تیم ما از لحاظ بدنی کم آورد و در نهایت این نتیجه رقم خورد، من از نفرات تیم تشکر میکنم و به تیم دبیری تبریک می‌گویم آنها بسیار خوب و سرحال بازی می‌کردند.

سرمربی تیم مقاومت البرز در پایان در خصوص بازی هفته آینده این تیم در مقابل الوند گفت: بازیکنان مصدوم ما در بازی بعد هم غایب هستند و در حدود 4 هفته آنها را در اختیار نداریم و با همین 10 بازیکن به مصاف الوند می‌رویم، تیم الوند هم بسیار انتحاری بازی میکند و نمی‌شود روی نتایج این تیم حساب کرد. ما فردا را ریکاوری میکنیم و بعد از تمرینات خود را آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار