مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: 3 هزار و 300 روحانی در محرم امسال برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را در استان کرمان برگزارکردند.

حضور3 هزار روحانی در برنامه‌های محرم امسال کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان افزود:یک ماه قبل از ماه محرم جلسات توجیهی برای روحانیت، مبلغان و مداحان استان کرمان داشتیم.

عرب‌پور افزود:جلسات هم‌اندیشی در مرکز استان برای مداحان، هیئت‌های مذهبی و روحانیت و جلساتی هم در شهرستان‌ها با فرمانداران و ائمه جمعه و کارشناسان برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: 2 هزار و 840 هیئت، 2 هزار و 540 مداح و 3 هزار و 350 روحانی مراسم عزاداری امام حسین (ع) را در سراسر استان کرمان برگزار کردند.

امام جمعه موقت کرمان همچنین اشاره‌ای به فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان داشت و تصریح کرد: در ابلاغ سیاست‌ های رهبری تقریبا سه مورد خاص مسائل فرهنگی شامل گفتمان‌سازی، اصلاح الگوی مصرف و پیوست‌های فرهنگی برای طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

عرب‌پور یادآورشد: آنچه در این راستا به تبلیغات اسلامی مربوط می‌شود، آموزش اقشار تاثیرگذار از جمله ائمه جماعات، روحانیان و وعاظ، هیئت‌های مذهبی، مداحان و مراکز قرآنی است.

وی گفت: توزیع بسته فرهنگی با موضوع اقتصاد مقاومتی میان روحانیان که به عنوان منبع استفاده کرده و به اطلاع و آگاهی مردم برسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار