سرمايه گذاران بخش خصوصی، امسال 20 پل عابر پياده در جاده های مازندران خواهند ساخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ابوالفضل صفری،سرپرست اداره بازرگانی و سرمايه گذاری اداره كل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با توجه به تعداد تصادفات و ضرورت ارتقای ايمنی در نظر است در محورهای مازندران خصوصا شرق استان انگيزه برای سرمايه گذاران ايجاد شود تا پل های عابر پياده بيشتری ساخته شود.

وی گفت: متقاضيان برای ساخت پل عابر پياده و نصب و بهره برداری تابلوهای تبليغاتی از آن در قالب مزايده و مناقصه عمومی می توانند شرکت کنند.

صفری افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی ، پارسال 11 پل عابر پياده در جاده های استان نصب کرده بودند.

سرپرست اداره بازرگانی و سرمايه گذاری اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندارن گفت: از ابتدای امسال تاکنون 30دستگاه تابلوی تبلیغاتی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران واگذار شد.

وی افزود: واگذاری تابلوهای تبلیغاتی از طریق مزایده عمومی در دو مرحله از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفته است و امید است تا پایان سال حداقل سه مرحله دیگر برگزار شود.

وی گفت: واگذاری فضاهای تبليغاتی به متقاضيان ،به صورت عادلانه و در فضای رقابتی از طريق مزايده و فراخوان عمومی از برنامه های مهم امسال در حوزه اداره بازرگانی و سرمايه گذاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.