ارومیه؛

بررسی اساس نامه توسعه گردشگری در شورای شهر ارومیه

جلسه کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه با محوریت بررسی اساسنامه پیشنهادی توسعه گردشگری شهر ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛،هادی ذاکررئیس کمیسیون سرمایه گذاری مشارکت و گردشگری شورای اسلامی شهر ارومیه دستور جلسه این هفته کمیسیون را بررسی اساسنامه پیشنهادی توسعه گردشگری شهر ارومیه (وابسته به شهرداری) و تعیین تکلیف پروژه هایی که برابر زمانبندی مقرر پیشرفت نداشته اند اعلام نمود .

ذاکر با تشریح دستاوردهای سفر های اعضای کمیسیون به شیراز و تهران خواستار اجرای پروژه های فاخر و موفق سرمایه گذاری در این کلانشهر ها با مقیاس کوچکتر در کاربریهای مورد نیاز شهر ارومیه شد .

حسین پناهی دیگر عضو این کمیسیون نیز با تسلیت ایام سوگوار سیدو سالار شهیدان با اذعان به اینکه اعتماد سازی متقابل میان سرمایه گذاران و کارفرما مهمترین اصل موفقیت در تمامی پروژه های مشارکتی است خاطر نشان کرد: نظارت دقیق و اصولی برابر تفاهم نامه های منعقده در قالب شیوه نامه جامع سرمایه گذاری میتواند نقش بسزایی در اجرای صحیح ، سریع و منظم روند اجرای کار داشته باشد .

پناهی با تاکید بر ارتقاء جایگاه سرمایه گذاری در میان سایر مجموعه های شهرداری ارومیه اظهار داشت : برنامه ریزی بلند مدت ، میان مدت و کوتاه مدت در راستای تحقق درآمدهای پایدار و عملیاتی نمودن چارت تشکیلاتی منسجم در معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری می بایست در راس سیاستگذاریهای شورای اسلامی شهر در این حوزه قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.