ثبت نام در رشته های بدون آزمون دانشگاه پیام نور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ رییس دانشگاه پیام نور گلستان گفت: مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی آزمون سراسری سال 95 (کارشناسی) در رشته های پذیرش صرفا با اعمال سوابق تحصیلی (بدون آزمون ) آغاز شد.

دکتر قربان شهریاری افزود: کلیه داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 95 می توانند با داشتن مدارک از امروز با مراجعه به کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به لینک TZ.pnu.ac.ir اطلاعات لازم را درخصوص رشته های موجود در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور سراسر کشور کسب کنند.

شهریاری اضافه کرد: آن دسته از متقاضیان که حداکثر تا تاریخ 30/10/95 موفق به اخذ مدرک پیش دانشگاهی یا کاردانی می شوند هم می توانند در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور می توانند صرفاً متقاضی یک گروه آزمایشی و یک کدرشته محل باشند و کد رشته محل ها هم بر اساس اطلاعات مندرج در دفترچه شماره 2 آزمون سراسری سال 1395 است.

شهریاری با اشاره به نحوه ثبت نام از متقاضیان بر اساس جدول نواحی بومی مندرج در صفحه 5 دفترچه شماره 2 آزمون سراسری سال 1395 به داوطلبان توصیه کرد در نواحی مربوطه ای که محل سکونت آنها در آن ناحیه واقع شده است، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.