مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزیهای انجام شده ۱۱۰ عنوان کتاب صوتی در اردبیل برای نابینایان تهیه شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ رباب عزیزخانی در بازدید از بخش روشندلان کتابخانه مرکزی در اردبیل اظهار داشت: به منظور کمک و خدمت‌رسانی برای قشر نابینایان استان اردبیل در حال حاضر به تعداد 30 نفر از هموطنان اردبیلی به تولید کتاب صوتی برای نابینایان استان پرداخته‌اند.

وی افزود: در مدت 4 سال گذشته به تعداد 110 عنوان کتاب صوتی در استان اردبیل توسط هموطنان اردبیلی به منظور کمک‌رسانی به نابینایان استان تهیه شده است که امیدواریم بتوانیم به وسیله این کتابها٬ گامهای اساسی در پیشرفت نابینایان در سطح استان اردبیل برداریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت: با پیش‌بینی‌های انجام شده تهیه 6 هزار عنوان کتاب صوتی در استان اردبیل در دستور کار قرار دارد تا بتوانیم نیازهای مطالعاتی قشر نابینایان را تا حد امکان برطرف کنیم و زمینه رشد و پویایی آنان را به وجود بیاوریم.

عزیزخانی تصریح کرد: با گزارشات به دست آمده تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به 45 هزار نفر می‌رسد که 215 نفر آنان عضور قشر روشندلان هستند که این آمار برای این دسته از افراد مطلوب است و امیدواریم با افزایش کتابهای صوتی بتوانیم این تعداد را افزایش دهیم.

وی اظهار کرد: تاکنون 855 هزار نسخه کتاب در کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل وجود دارد و تعداد کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل به تعداد 68 باب است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، تهیه ، کتاب ، نابینایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.