لیگ برتر ژیمناستیک هنری با دستور سرپرست فدراسیون ژیمناستیک لغو شد.

به گزارش خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان لیگ ژیمناستیک با دستور مستقیم سرپرست فدراسیون ژیمناستیک لغو شد. این خبری بود که بعد از حضور اسبقیان در فدراسیون ژیمناستیک و تغییر و تحولاتی که از سوی انجام شده بود بسیار تعجب آور بود.

محسن خوش طینت دبیر لیگ ژیمناستیک هنری در خصوص لغو مسابقات تنها به این جمله بسنده کرد و گفت: اسبقیان دستور داد تا لیگ کنسل شود و من دلیل این کار او را نمی دانم.

اما سرپرست دبیری فدراسیون داستان را به گون دیگری روایت می کند. اسماعیل ادهمی در غیاب اسبقیان که اکنون برای شرکت در اجلاس جهانی در ژاپن حضور دارد اظهار داشت: قرار بود مسابقات قهرمانی کشور اواخر شهریور و اوایل مهر در گرگان برگزار شود اما با مشخص شدن تاریخ مجمع انتخاباتی فدراسیون برای پرهیز از هر گونه حاشیه و تبلیغات فعالیت های فدراسیون متوقف شد.

 وی ادامه داد بعد از آن که انتخابات تمامی فدراسیون ها لغو شد دوباره برای برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اقدام کردیم و هیئت استان گلستان مجددا میزبانی را بر عهده گرفت و برای برگزاری این رقابت ها در تاریخ 11 تا 13 آبان اعلام آمادگی کرد. برنامه ریزی مسابقات لیگ نیز که از قبل تعیین شده بود قرار بود  در تاریخ 7 آبان برگزار شود.  با توجه به آن که فاصله زمانی کوتاهی بین این دو رویداد بود تصمیم گرفتیم برگزاری مسابقات لیگ را به تعویق بیاندازیم. به زودی تاریخ جدید اولین مرحله لیگ هنری اعلام می شود.

ادهمی درباره بی اطلاعی خوش طینت درخصوص علت تعطیلی لیگ تصریح کرد روز گذشته با خوش طینت جلسه ای داشتیم و به طور کامل درباره این موضوع صحبت کردیم اما حالا نمی دانم چرا درباره این موضوع اظهار بی اطلاعی می کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار