مسعود پزشکیان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود. مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس با انتشار پستی در اینستاگرام خود عکسی قدیمی از حضور مرحوم ناصر حجازی به عنوان بازیکن تیم پیشکسوتان فوتبال در مقابل تیم نمایندگان مجلس، نیز منتشر کرد.

پزشکیان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: 
"٢۶ مهر ماه، روز تربیت بدنی و ورزش
صحبت کوتاه دکتر پزشکیان به مناسبت روز ورزش: من بیشتر اوقات فراغت خود را با مطالعه، حضور در کنار خانواده و ورزش می‌گذرانم. هفته‌ای دو روز را به تربیت‌ بدنی مجلس می‌روم تا ورزش کنم؛ زیرا که معتقدم با ورزش می‌توان جلوی بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات جسمی و روحی را گرفت و بسیاری از هزینه‌هایی که برای درمان پرداخت می‌شود، به وسیله ورزش حذف خواهد شد..
پی‌نوشت: عکس‌ها مربوط می‌شود به بازی تیم نمایندگان مجلس و پیشکسوتان فوتبال در چهارچوب مسابقات فوتبال پیشکسوتان ایران (جام یونس شکوری) که همه ساله توسط تربیت‌بدنی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود
پی‌نوشت دوم: در عکس فوق، مرحوم ناصر حجازی به عنوان بازیکن تیم پیشکسوتان فوتبال در مقابل مسعود پزشکیان عضو تیم نمایندگان مجلس، نیز مشخص است؛ روحش شاد و یادش گرامی".

پیام تبریک نائب رئیس اول مجلس به مناسبت آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش+اینستاپست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار