بیش از 30 برنامه مهم در هفته تربیت بدنی اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، در نشست مطبوعاتی مدیر کل ورزش و جوانان استان با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی در راستای اعلام برنامه های این هفته، در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

حسینی اظهار داشت: 26 مهرماه روز تربیت بدنی و ورزش، فضای مناسبی است که بتوان با تدارک دیدن برنامه های متعدد و متناسب، برای آگاهی و آشنایی بیشتر مردم گامهای موثری برداشت که اقدام در این راستا وظیفه ای اخلاقی و ذاتی این اداره کل می باشد.

وی در ادامه با اشاره به سالهای سخت مالی در ورزش افزود: تلاش و زحمات پیشکسوتان و رؤسای هیاتهای ورزشی و افتخار آفرینی قهرمانان با وجود کمبودهای امکانات، حمایت ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان را در این موفقیتها اثر بخش دانست.

حسینی با بیان اینکه 32 برنامه در هفته تربیت بدنی و ورزش پیش بینی شده که از شاخص‌ترین آنها می‌توان مراسم غبار روبی مزار شهدا و تجدید میثاق با شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه استان، دیدار با استاندار استان زنجان، افتتاح پایگاه قهرمانی، برگزاری نشستهای تخصصی با مربیان ، داوران و قهرمانان ورزشی، برگزاری همایش علمی ورزشی با حضور اساتید مجرب با هدف نزدیک کردن علم و اجرا و علمی شدن ورزش، برگزاری جشنواره و نمایشگاههای مناسبتی این ایام نام برد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان انعکاس مطلوب و مناسب خبرهای ورزش و جوانان توسط اصحاب رسانه را در جهت توسعه ورزش و حوزه جوانان نتیجه بخش دانست.


انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.