مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه 46 درصد گاز استان در بخش صنعت مصرف می شود، گفت: به طور متوسط روزانه 54.8 میلیون مترمکعب گاز در استان اصفهان مصرف می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدمصطفی علوی با اشاره به اینکه هم اکنون 99 درصد جمعیت کل استان معادل 99.6درصدخانوارهای شهری و 99.5 درصد خانوارهای روستایی گاز دار هستند، بیان داشت: برای تأمین گاز این میزان جمعیت بیش از 970 هزار عدد انشعاب نصب و ۲۶ هزار و ۲۰۰ کیلومتر در سطح استان شبکه ‌گذاری شده است.
وی افزود: تاکنون ۱۰۳ شهر از مجموع 107 شهر استان و یک هزار و ۳۳۸ روستا از یک هزار و 348 روستای واحد گازرسانی در سطح استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه به طور متوسط روزانه 54.8 میلیون مترمکعب گاز در استان اصفهان مصرف می‌شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته حدوداً ۲۰ میلیارد مترمکعب گاز در استان اصفهان به بخش‌های مختلف تحویل داده شد.
وی اضافه کرد: ۴۶ درصدگاز استان در بخش صنعت، ۲۶ درصد در خانگی، ۱۵ درصد نیروگاه ها، ۶ درصد پالایشگاه، ۴ درصد بخش تجاری و ۳ درصد حمل و نقل نیز در نیروگاه‌ها مصرف می شود.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.