دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اگر اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری اینده با یک نامزد واحد وارد عرصه نشوند شکست خواهند خورد.

اصولگرایان ائتلاف نکنند شکست میخورندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،محمدنبی حبیبی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان و امام جمعه شهر کرمان افزود تلاش می‌کنیم اصولگرایان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در قالب یک ائتلاف به میدان آیند. وی افزود پیش‌بینی‌ام این است که در انتخابات ریاست جمهوری آقای روحانی نامزد واحد اصلاح‌طلبان است و اصولگرایان اگر با یک نامزد نیایند، باید قبول کنند که شکست می‌خورند.

وی گفت:در حال حاضر نظرات متفاوت است، اما اگر روحانیت مبارز محوریت جریان اصولگرایی را بر عهده گیرد، احتمال ائتلاف افزایش می‌یابد.

حبیبی تاکید کرد: معتقد هستیم اگر هر تشکل اصولگرا بخواهد حرف خودش را به کرسی بنشاند، قطعا همه آنها شکست می‌خورند و باید با یک نامزد به میدان آییم و این نامزد با تصمیم جمعی انتخاب شود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در عین حال گفت این تشکل در انتخابات ریاست جمهوری آینده نامزد دارد اما اگر جمع اصولگرایان تصمیم دیگری بگیرند تمکین می‌کنیم. این فعال سیاسی اصولگرا گفت درباره اینکه نامزدمان در حزب موتلفه چه کسی باشد، بحث و بررسی می‌کنیم اما هنوز به نتیجه خاصی نرسیده‌ایم.

وی افزود: چنانچه جمع اصولگرایان در ائتلاف به نامزدی به غیر از نامزد ما برسند، ما از نامزد خودمان صرف نظر می‌کنیم و امیدواریم دیگران هم همین کار را انجام دهند.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار