دبیر روابط عمومی دومین مسابقه کشوری «سخنران حرفه‌ای» گفت: امسال شاهد استقبال گسترده اتباع افغانستانی از سراسر کشور و حتی خارج از ایران در مسابقات سخنوری حرفه‌ای بودیم.

ذکیه کریمی دبیر روابط عمومی دومین مسابقه کشوری «سخنران حرفه‌ای» ویژه مهاجرین افغانستانی در گفتگو با خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه موسسه فن بیان رسا در نظر دارد دومین مسابقه کشوری را با موضوع سخنوری در استان خراسان رضوی برگزار کند، گفت: این موسسه مدت 6 ماه است که به صورت کاملا تخصصی به آموزش فن بیان به مهاجرین افغانستانی است.

وی با تاکید بر اینکه نخستین دوره از این مسابقات آبان ماه سال گذشته در دو مرحله برگزار شد، تصریح کرد: سال گذشته تنها شاهد حضور یک شرکت کننده از استان قم به عنوان شرکت کننده خارج از استان خراسان رضوی بودیم، اما امسال نه تنها از سایر استان‌ها بلکه از کشورهای آلمان، استرالیا، سوئد و ترکیه نیز درخواست شرکت در این دور از مسابقات را داشته‌ايم.

کریمی در ادامه به بیان اهمیت فن بیان و روش‌های سخنرانی در میان مهاجرین افغانستانی پرداخت و توضیح داد: در این دوره تلاشمان بر این است که استعدادهای برتر مهاجرین را کشف و در راستای شکوفایی این استعدادها قدم برداريم.

مدیر روابط عمومی موسسه فن بیان رسا با اشاره به اينکه هیات داوران این دوره از مسابقات را اساتید برجسته این رشته تشکیل داده‌اند، ابراز امیدواری کرد که در این دوره شاهد داوری‌هایی موثر خواهیم بود.

استقبال چشمگیر اتباع افغانستانی از مسابقه کشوری «سخنران حرفه‌ای»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار