سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس: در روزهای تعطیلی لیگ ما تنها با ۸ بازیکن تمریناتمان را برگزار می کردیم و حتی آمدن ما به قم هم بسیار خنده آور است.

 عباس روز پیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس  در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ضمن تبریک به تیم حریف بابت بدست آوردن سه امتیاز بازی گفت: باید بگویم که اصلا از تعطیلی لیگ خوب استفاده نکردیم و این ها همه بخاطر جوابگو نبودن مدیر عامل تیم است.

وی ادامه داد: در روزهای تعطیلی لیگ ما تنها با ۸ بازیکن تمریناتمان را برگزار می کردیم و حتی آمدن ما به قم هم بسیار خنده آور است. ما طی ۳ مسیر به قم رسیدیم و من تنها یک و نیم ساعت قبل از بازی به قم رسیدم. به همین دلیل شرایط عصبی بدی را داشتیم مخصوصا برای نیمه اول و من اصلا از این وضعیت راضی نیستم.

روزپیکر اضافه کرد: در نیمه دوم بهتر بودیم و شرایط را تغییر دادیم با اینکه باختیم ولی موقعیت های خوبی را از دست دادیم که این هم به تمرینات کم مربوط است.

روزپیکر، سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در انتها اظهار داشت: از مسئولان خواهش دارم که پاسخگو باشند؛ بندر عباس تنها یک تیم در لیگ برتر دارد که بالغ بر سه هزار تماشاگر دارد. لطفا در همین ابتدا جواب ما را بدهند اگر میخواهند حمایتمان کنند بسم اله و ما هم قول می دهیم که نتایج خیلی خوبی بگیریم و اگر نمیتوانند حمایت کنند نه وقت ما و نه وقت هوادارها را بگیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار