ربیعی: کشور میزبان رقیب اصلی ما در مسابقات آسیایی وزنه برداری است

سرمربی تیم ملی وزنه برداری جوانان گفت: وزنه برداران ژاپنی و چینی رقبای اصلی ما در مسابقات آسیایی هستند.

وحید ربیعی سرمربی تیم وزنه برداری جوانان کشورمان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص برگزاری مسابقات رکوردگیری رده سنی جوانان اظهار کرد: ما حدود سه هفته دیگر عازم مسابقات آسیایی ژاپن هستیم و برای انتخاب 8 نفر اصلی، رقابت رکوردگیری را برگزار کردیم تا هم نفرات اصلی را بشناسیم باعث بالا رفتن تجربه نفرات می‌شود.


وی ادامه داد: خوشبختانه اکثر نفرات توانستند رکوردهای که در تمرینات زده بودند را تکرار کنند، متاسفانه یک مصدوم داشتیم که البته مشکل خاصی ندارد و هفته‌ی آینده می تواند به تمرینات بازگردد، خدا را شاکرم که مسابقات خوب برگزار شد و من از همه چیز راضی هستم.


سرمربی تیم وزنه برداری جوانان در خصوص ثبت رکوردها بیان داشت: بیشتر رکوردهای ثبت شده در سطح آسیا بود و امیدوارم بتوانیم در آنجا نتایج خوبی بگیریم. رقبای اصلی ما در مسابقات آسیایی، وزنه برداران کشور میزبان (ژاپن) و چین هستند که همیشه با قدرت در رقابت ها حاضر می‌شوند.


وی در خصوص حواشی ورزش وزنه برداری گفت: هرکجا که خوب کار شود همیشه حواشی هست البته ما اجازه نداده‌ایم که این حواشی وارد تیم جوانان شود و  با توجه به مشکلات مالی که در چند سال اخیر گریبان گیر ورزش وزنه برداری بوده، هیچگاه کمبودی احساس نکرده‌ایم.


انتها پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار