پیکر مطهر نخستین روحانی شهید مدافع حرم از استان کرمان امشب وارد فرودگاه بین‌المللی کرمان شد.

روحانی مدافع حرم به وطنش بازگشتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، جمعی از مردم ، مسئولان و خانواده ایثارگران از پیکر مطهر شهید حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده در فرودگاه بین‌المللی کرمان استقبال کردند و سپس مراسم وداع طلاب و روحانیون کرمان با پیکر این شهید در مدرسه علمیه محمودیه برگزار شد.

صبح سه شنبه نیز مراسم وداع عموم مردم کرمان با پیکر این شهید در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار و سپس این پیکر مطهر از حسینیه ثارالله به سمت مقبره شهدای گمنام تشییع و برای تدفین به زادگاهش شهرستان انار منتقل میشود.

شهید حجت‌الاسلام سعید بیاضی زاده 22 ساله از شهرستان انارنخستین شهید روحانی مدافع حرم استان کرمان است که چندی قبل داوطلبانه به صفوف مدافعان حرمِ بانوی مقاومت حضرت زینب کبری (س) درسوریه پیوست و در روز پنجشنبه 11 محرم، در منطقه‌ی "حماة" هدف شلیک تروریستهای تکفیری قرار گرفت و به شهادت رسید.

 پیکر شهید حجت‌الاسلام شهید سعید بیاضی‌زاده قبل از انتقال به کرمان ، صبح دوشنبه همراه با پیکر چهار شهید تیپ زیبنیون بر دستان مردم قم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) تشییع شده بود .

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.