رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی عجیب فدراسیون مانع از تیم‌داری کرمانشاه در لیگ‌برتر کشتی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ محمدحسین محبی گفت: امسال هیات کشتی استان کرمانشاه تمام تمهیدات لازم را دیده بود که در مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و حتی فرنگی حضور داشته باشد و تیم داری کند، اما برنامه‌ریزی‌های عجیب فدراسیون همه‌چیز را بهم ریخت.

 وی ادامه داد: فدراسیون به نحوی برنامه ریزی کرده که اکنون شاهدیم مسابقات لیگ برتر کشتی ایران تنها با دو تیم بیمه رازی و ستارگان ساری برگزار می‌شود.

 محبی تصریح کرد: برنامه ریزی فدراسیون به این نحو است که فقط کشتی‌گیران رنکینگ‌دار و دارندگان مدال های جهانی و آسیایی و جام تختی می توانند در لیگ برتر کشتی بگیرند و باشگاه هایی همچون بیمه رازی با پول هنگفتی که در اختیار دارد برترین رنکینگ داران کشتی ایران را جذب می‌کند و در نهایت طبیعی است که قهرمان لیگ می‌شود.

 رییس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت: ما در استان کرمانشاه تنها چند کشتی گیر رنکینگ دار داریم که آنها هم در بازه زمانی برگزاری مسابقات لیگ برتر یا در مسابقات دانشجویان جهان هستند و یا جذب تیم رازی شده‌اند، بنابراین کشتی‌گیری در اختیار نداشتیم که بتوانیم در  لیگ برتر حضور پیدا کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: این شرایط برای دیگر استان های کشور هم وجود دارد و ما می‌بینیم که لیگ امسال تنها با دو تیم بیمه رازی و ستارگان ساری برگزار می‌شود.

 محبی افزود: در سنوات گذشته مسابقات لیگ برتر کشتی به نحوی بود که اغلب استان ها می توانستند تیم داری کرده و استعدادهای خود را بروز دهند و در زمینه میزبانی هم مسابقات رفت و برگشت در استان ها برگزار می‌شد که این شیوه حال و هوای کشتی را بین جوانان استان های کشور راه می‌انداخت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.