تکلیف صعود شاگردان پیروانی به مرحله بعد به بازی پایانی کشیده شد.

صعود جوانان ایران در گرو بازی پایانیبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی جوانان ایران در گروه c مرحله نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا 2016 قرار دارد. این تیم با 2 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

ملی‌پوشان جوان کشورمان برای صعود به مرحله بعد این رقابتها نیاز مبرم به سه امتیاز بازی پایانی خود مقابل یمن دارند.

اگر آنها بتوانند با اختلاف 2 گل یمن را در بازی پایانی شکست بدهند در آن صورت بدون در نظر گرفتن نتیجه دیدار قطر و ژاپن به مرحله بعد صعود می‌کنند. 

همچنین در صورت برد یک بر صفر تیم‌ملی جوانان در بازی پایانی و تساوی بدون گل قطر و ژاپن تمام امتیازها و تفاضل گل‌های ایران و قطر مساوی می‌شود که به احتمال زیاد قرعه کشی تکلیف تیم صعود کننده را میان ایران و قطر مشخص می‌کند.

به هر حال جوانان ایران امیدوارند که با برد پر گل مقابل یمن و بدون در نظر گرفتن نتیجه بازی ژاپن و قطر به مرحله بعد صعود کنند.

اگر شاگردان پیروانی بتوانند 4 گل به تیم یمن بزنند و در صورت تساوی بازی ژاپن و قطر صدرنشین گروه c می‌شوند و در آن صورت در مرحله یک چهارم نهایی با تیم دوم گروه  D بازی می‌کنند. بر این اساس بازیکنان زیر 19 سال ایران روز پنج‌شنبه به دنبال برد پر گل مقابل یمن هستند تا با خیال راحت به مرحله بعد صعود کنند.

همچنین جوانان کشورمان نباید یمن را حریف دست و پا بسته‌ای قلمداد کنند چرا که این تیم بازی درخشانی مقابل قطر ارائه داد و توانایی آزار ایران را هم دارد.

دیدار دو تیم فوتبال جوانان ایران و یمن روز پنج‌شنبه در ورزشگاه خلیفه امارات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار