فرمانده انتظامی شهرستان کرمان صبح امروز از دستگيری يك سارق خودرو و كشف 8 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: در پی اعلام چندین فقره سرقت خودرو و محتویات داخل خودرو در شهر کرمان، دستگیری سارق یا سارقان را در دستور كار این فرماندهی قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد : مأموران كلانتری 18 این فرماندهی در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس خود در سطح حوزه استحفاظی، به یك دستگاه خودرو پیكان مشكوك و آن را توقیف كردند.

وی تصریح کرد : پس از استعلام و اطمینان از سرقتی بودن وسیله نقلیه، ماموران انتظامی موفق شدند راننده را دستگیر و در بازرسی از خودرو تعدادی مدارک هویتی مسروقه را کشف کنند.

روانبخش گفت : متهم در بازجویی های پلیس با توجه به شواهد چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به سرقت دو دستگاه خودرو و شش فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضای معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان در پایان از شهروندان خواست :خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی، وجه نقد در داخل خودروها خودداری کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار