معتاد سابقه داری که به عنوان مسافر کش شخصی در مسیر تهران به سمنان مرتکب سرقت به عنف از دختری دانشجو شده بود دستگیر شد.

دو دانشجو طعمه مسافر کش شخصی
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، در تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان سرخه، وقوع یک فقره سرقت به عنف در محور گرمسار به سرخه اعلام شد.

با حضور ماموران پاسگاه انتظامی لاسجرد درصحنه ی سرقت که در جاده ای فرعی نرسیده به پاسگاه پلیس راه سرخه بود مشخص شد راننده یک دستگاه مسافر کش شخصی از دختردانشجوی 19ساله ای که عازم سمنان بوده سرقت به عنف کرده و متواری شده است.

پس از بررسی های اولیه و مشخصاتی که مالباخته در اختیار پلیس گذاشت، طرح مهار از سوی ماموران انتظامی در سطح جاده ها و محور های فرعی با هدف دستگیری متهم اجرا شد.
بنا بر گزارش های دریافتی ، دقایقی پس از اجرای طرح مهار خودروی مورد نظر در اطراف شهر سرخه مشاهده و در عملیاتی برق آسا متوقف شد.
 با انتقال راننده به کلانتری، تحقیقات پلیس آغاز و دربررسی سامانه های ناجا مشخص شد که راننده 35 ساله، معتادی سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه در همین خصوص گفت: متهم در بازجویی ها به صراحت به جرم خود اعتراف کرد.
سرهنگ ابوذر قربانی افزود: در ادامه تحقیقات مدارک دونفر دیگر که یکی از این دو ، پسری دانشجو بود در خودروی متهم کشف و درتماس با آن ها، دو فقره سرقت دیگر نیز گشف شد.

سرهنگ قربانی با اعلام کشف مقادیری مواد مخدر از داخل خودروی متهم ادامه داد : در این پرونده سه فقره سرقت به ارزشی بالغ بر 70 میلیون ریال که یکی از آن ها به عنف بود کشف شد.

وی سرقت به عنف، همراه داشتن مواد مخدر و تهدید و ارعاب با سلاح سرد را از جمله جرایم این معتاد سابقه دار در رابطه با این پرونده اعلام و تصریح کرد: متهم جهت انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

این مسئول انتظامی سهل انگاری افراد و بی توجهی به هشدار های مکرر پلیس در حصوص پرهیز از سوار شدن به خودرو های مسافر کش شخصی را علت وقوع این گونه جرایم عنوان کرد.
انتهای پیام /ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار