لرستان؛

معارفه مدیر جدید فرودگاه خرم آباد

مراسم معارفه مدیر فرودگاه خرم آباد با حضورقائم مقام شرکت فرودگاه های کشور برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ قائم مقام شرکت فرودگاه های کشور در حاشیه مراسم معارفه مدیر فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: تمامی زیرساخت های لازم برای ارتقاء فرودگاه خرم آباد انجام شده و باند این فرودگاه به میزان کافی تطویل شده است.

حسین اسنفندیاری افزود: با افزایش باند فرودگاه خرم آباد هواپیماهای ۷۳۷، ایرباس ۳۰۰۶۰۰ و هواپیماهای مشابه آن می توانند در آن نشست و برخاست داشته باشند که البته این امر نیازمند وجود مسافر لازم خواهد بود لذا تقاضای مسافر لازم برای این رده هواپیما در استان باید به وجود آید.

قائم مقام شرکت فرودگاه های کشور با اشاره به اینکه دستگاه های ناوبری مورد نیاز در فرودگاه خرم آباد نصب شده است، اضافه کرد: کار تطویل باند فرودگاه خرم آباد تا آبان ماه به اتمام خواهد رسید.

اسفندیاری با بیان اینکه آغاز پروژه روشنایی باند فرودگاه خرم آباد امروز در دستور کار قرار گرفت، عنوان کرد: روشنایی باند فرودگاهها از محل خریدهای خارجی صورت می گیرد که خوشبختانه خرید چراغ های باند برای فرودگاه خرم آباد صورت گرفته و این چراغ ها اکنون در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) هستند.

وی افزود: از امروز عملیات کارهای ساختمانی در فرودگاه خرم آباد آغاز شد که برای این کار ۱۰ کیلومتر کانال زده شده و ۵۲ کیلومتر کابل کشی صورت می گیرد که کابل های مربوطه نیز خریداری شده اند.

قائم مقام شرکت فرودگاه های کشور با اشاره به اینکه راه توسعه لرستان از طریق توسعه فرودگاه آن صورت گرفته است، بیان داشت: خرید دیزل ژنراتورهای مورد نیاز برای فرودگاه، بهسازی بلوار ورودی فرودگاه، بهسازی ترمینال و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته برای توسعه فرودگاه خرم آباد بوده است.  

اسفندیاری گفت: برنامه هایی برای طراحی ترمینال جدید فرودگاه خرم آباد در نظر بوده که مطالعات آن امسال در دستور کار قرار گرفته است.

غلامرضا بنی صدر مدیر جدید فرودگاه خرم‌آباد به تازگی با حکمی از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری  هوایی ایران منصوب شد که امروز به طور رسمی معرفی شد.

وی پیش از این حکم  معاون اداره‌کل فرودگاه کرمانشاه بود.

تحصیلات وی در حوزه الکترونیک هواپیماست و سابقه ۲۳ سال کار در فرودگاه‌های استان سیستان
 
و بلوچستان، مهرآباد، کرمان و فعالیت در مرکز کنترل واحد آموزش و تحقیقات را دارد.

انتهای پیام/ف



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار