پلیس آبادان چند راننده تریلی را که در یک اقدام زشت به سوی مامور پلیس راهنمایی و رانندگی حمله کرده ، در یک عملیات ضربتی بازداشت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی شهر آبادان سوار بر خودروی سمند پلیس وارد میدان ورودی شهر شدند و با چند خودروی تریلی که برای بارگیری در میدان ثامن در محل توقف ممنوع پارک کرده بودند روبرو شد.

 در این مرحله ماموران پلیس اقدام به جریمه کردن چند خودروی متخلف کرده که ناگهان رانندگان این خودروها به سمت ماموران پلیس حمله کردند و با پرت کردن سنگ شیشه خودروی پلیس را شکستند.

 وقتی مامور پلیس وظیفه شناس شرایط را اینگونه دید قصد سوار شدن بر خودروی پلیس را داشت که یکی از رانندگان با مشت ضربه محکمی به صورت وی زند و مامور دیگر که داخل خودرو نشسته بود به خاطر سنگ پرانی های 15 راننده تریلی زخمی شد.

تیم های پلیسی پس از مراجعه در محل حمله به ماموران راهنمایی و رانندگی متوجه فراری شدن این رانندگان خشن شدند و بلافاصله تحقیقات برای دستگیری عاملان این درگیری آغاز کردند.

 در ادامه تیمی ازماموران پلیس به دستور دادستان و فرمانده انتظامی آبادان برای دستگیری عاملان این سنگ پرانی و حمله به ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی وارد عمل شدند.

 ماموران در این مرحله با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی 3 تن از متهمان در منطقه سلیچ آبادان شدند و در عملیات غافلگیرانه این راننده تریلی دستگیر شدند.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.