رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

بهروز دانشیان رییس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بیان کرد: نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی 95 این دانشگاه هم‌اکنون اعلام شد.

وی ادامه داد: داوطلبان می توانند از هم اکنون با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.com نتیجه ثبت نام خود را مشاهده کنند.

دانشیان همچنین از اعلام نتایج نهایی آزمون اختصاصی واحدهای بین‌الملل و برون‌مرزی 1395 دانشگاه آزاد در مقطع دکتری تخصصی خبر داد و گفت: کلیه داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.net از نتیجه آن مطلع شوند.

گفتنی است؛ پیش از این قرار بود نتایج تکمیل ظرفیت ساعت 14 امروز اعلام شود که با تاخیری چند ساعته اعلام نتایج به ساعت 19 امشب موکول شد و طبق گفته حسین زاده لطفی معاون آموزشی دانشگاه آزاد نتایج قبولی اعلام شده در تکمیل ظرفیت به منزله یک پذیرش جدید است و به معنای از بین رفتن قبولی قبلی نیست، بلکه داوطلب پذیرفته شده مختار است بین این پذیرش و پذیرش اصلی خود هرکدام را که ترجیح داد، انتخاب و در واحد مورد نظر خود ثبت‌نام کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.