مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: در صورتی که هواداران استقلال خوزستان 90 درصد ورزشگاه غدیر را کامل نکنند، بیشتر از 10 درصد جایگاه هواداران را به پرسپولیسی ها می دهیم.

یه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس درحالی روز پنج‎شنبه هفته جاری در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر می روند که مسئولان تیم استقلال خوزستان از سازمان لیگ درخواست کردند که طبق قوانین آئین‎نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر،  فقط 10 درصد از ظرفیت سکوهای ورزشگاه به هواداران تیم میهمان اختصاص داده شود و در دیگر جایگاه های ورزشگاه، هواداران استقلال خوزستان مستقر شوند.

درهمین باره سعید فتاحی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: طبق قوانین 10 درصد جایگاه تماشاگران ورزشگاه غدیر را به تیم میهمان می دهیم اما در صورتی که تیم میزبان 90 درصد استادیوم غدیر را کامل نکند، بیشتر از 10 درصد را به هواداران پرسپولیس اختصاص می دهیم.

وی افزود: امیدوارم دیدار زیبایی بین تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس برگزار شود و هواداران 2 تیم، بازی زیبایی را مشاهده کنند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس، پنج شنبه هفته جاری و از ساعت 16:45 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار