لیگ قهرمانان اروپا

پیروزی پرگل رئال در برنابئو/3 امتیاز سخت دورتموند در شب پرحاشیه لیسبون

در هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و در گروهF تیم رئال مادرید مقابل لژیا ورشو و اسپورتینگ لیسبون برابر دورتموند قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته سوم رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا و در گروهF تیم رئال مادرید مقابل لژیا ورشو و اسپورتینگ لیسبون برابر دورتموند قرار گرفتند.

رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان لژیا ورشو بود که در نهایت با نتیجه پنج بر یک به برتری رسید.

دقیقه 16 رئال مادرید به گل اول رسید. گرت بیل در سمت راست زمین صاحب توپ شد و با حرکت زیبا به محوطه جریمه وارد شد و با یک ضربه زیبا دروازه لژیا را باز کرد.

دقیقه 20 رئال مادرید به گل دوم رسید. مارسلو در موقعیتی بسیار خوب با یک شوت زیبا دروازه لژیا را باز کرد.

دقیقه 22 لژیا یکی از گل ها را پاسخ داد. دنیلو بر روی رادوویچ مرتکب خطا شد و ضربه پنالتی را رادوویچ وارد دروازه رئال مادرید کرد.

دقیقه 68 رئال مادرید به گل چهارم رسید. تعویض زیدان جواب داد. موراتا توپ را روی دروازه ارسال کرد و لوکاس وازکز با یک ضربه سر ضرب و زیبا دروازه لژیا را باز کرد.

دقیقه 84 رئال مادرید به گل پنجم رسید. موراتا با پاس رونالدو در یک موقعیت عالی دروازه لژیا را برای بار پنجم باز کرد.

در نهایت رئال این دیدار را نیز با پیروزی پرگل پشت سر گذاشت اما همه در این مسابقه منتظر بودند تا رونالدو دو گل بزند تا به صدمین گل اروپایی اش دست پیدا کند که موفق نبود دروازه حریف را باز کند.

پیروزی پرگل رئال در برنابئو/3 امتیاز سخت دورتموند در شب پرحاشیه لیسبون

در دیگر مسابقه این گروه ، اسپورتینگ لیسبون میزبان دورتموند بود که دو بر یک از این تیم شکست خورد.

دقیقه 10 بازی زنبورها به گل اول رسیدند. گوتسه با یک پاس چیپ عمقی اوبامیانگ را در موقعیت تک به تک قرار داد و او نیز توپ را به گوشه دروازه پاتریسیو فرستاد.

دقیقه 43، توپ گیری وایگل، از میان برداشتن بازیکن حریف و یک ضربه مهار نشدنی از او دورتموند را به گل دوم خود رساند. یولیان وایگل اولین گل خود در بروسیا دورتموند و همچنین اولین گل فوتبال حرفه ای خود را به ثمر رساند.

دقیقه 67 اسپورتینگ یکی از گلها را جبران کرد. اشتباه محض بارترا از یک موقعیت مرده برای اسپورتینگ یک ضربه شروع مجدد در نزذیکی های محوطه شش قدم ساخت. این توپ دو ضرب را برونو سزار با شوت مهار نشدنی تبدیل به گل اول میزبان کرد.

دقیقه 85 تکل برونو سزار مصدومیت سوکراتیس را در پی داشت. بازیکنان اسپورتینگ بازی را ادامه دادند تا اینکه توپ به بورکی رسید. بورکی توپ را به اوت زد تا به وضعیت سوکراتیس رسیدگی شود. بازیکنان اسپورتینگ پس از شروع مجدد بازی جوانمردانه را رعایت نکردند و بازی را ادامه دادند که این کار اعتراض شدید دورتموندی ها را در پی داشت. بازی برای لحظاتی به خشونت کشیده شد و متوقف شد. داور چندین کارت زرد به بازیکنان دو تیم داد.

در نهایت این دیدار پرحاشیه و پرتنش با برتری تیم مهامان به پایان رسید تا دورتموند نیز مثل رئال 7 امتیازی شود و در صدرجدول قرار بگیرد. اسپورتینگ و لژیا نیز با 3 و صفر امتیاز سوم و چهارم اند.
پیروزی پرگل رئال در برنابئو/3 امتیاز سخت دورتموند در شب پرحاشیه لیسبون

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار