تیم های بارسلونا و منچستر سیتی امشب ( چهارشنبه) در مهمترین مسابقه هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر می روند.

بازگشت گواردیولا به نیوکمپ / بارسلونا – منچستر سیتیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پپ گواردیولا که اکثر عمرش را در بارسلونا سپری کرده است، امشب باید به عنوان سرمربی تیم منچستر سیتی در نیوکمپ در مقابل تیم سابقش قرار گیرد. گواردیولا که از سال 2008 تا سال 2012 به عنوان سرمربی بارسلونا مشغول به کار بود، موفق شد با این تیم 14 جام قهرمانی را به دست آورد. 

بارسلونا در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا شروع بسیار خوبی داشت و موفق شد در ورزشگاه نیوکمپ ، سلتیک را با نتیجه 7 بر 0 در هم کوبید. آبی و اناری پوشان در بازی دوم نیز موفق بودند و مونشن گلادباخ را با نتیجه 2 بر 1 شکست دادند تا با 6 امتیاز در صدر جدول قرار گیرند.

در سمت دیگر،‌تیم منچستر سیتی در نخستین مسابقه اش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا موفق شد مونشن گلادباخ را با نتیجه 4 بر 0 در هم بکوبد. منچستری ها با مربیگری گواردیولا در بازی دوم به اسکاتلند سفر کردند اما در آنجا نتوانستند موفق باشند و با نتیجه 3 بر 3 مقابل سلتیک متوقف شدند تا با 4 امتیاز پشت سر بارسلونا در رتبه دوم قرار گیرند.

تیم بارسلونا پس از اکتبر 2009 که مقابل رابین کازان شکست خورد، دیگر در نیوکمپ مغلوب نشده است و از 20 بازی لیگ قهرمانان اروپا در این ورزشگاه در 18 بازی به پیروزی رسیده و 2 بازی را مساوی کرده است.

تنها تیم انگلیسی که موفق شده است بارسلونا را در نیوکمپ شکست دهد، لیورپول بوده است. 

خبر خوب برای هواداران منچستر سیتی این است که به احتمال زیاد سرخیو آگوئرو که در بازی تیم ملی آرژانتین مصدوم شده بود،‌ مقابل بارسلونا در ترکیب اصلی منچستر سیتی قرار دارد.

سانیا و کمپانی دیگر مصدومان تیم منچستر سیتی هستند که وضعیتشان برای حضور در این مسابقه هنوز مشخص نشده است. دیگر غایب بزرگ این بازی یایا توره بازیکن سابق بارسلونا است که به دستور گواردیولا از این تیم کنار گذاشته شده است.

در 4 تقابل اخیر این 2 تیم،‌بارسلونا برنده مطلق بوده و هر 4 بازی را مقابل منچستر سیتی پیروز شده است. در این 4 بازی، سهم بارسلونا 7 گل و سهم تیم انگلیسی فقط 2 گل بوده است. البته امسال وضعیت تفاوت دارد و گواردیولا به عنوان سرمربی منچستر سیتی فصل خوبی را با این تیم پشت سر گذاشته است. 

تا به اینجای فصل تیم بارسلونا پس از اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و سویا در رتبه چهارم لالیگا قرار گرفته و عملکرد همیشگی اش را نداشته است. اما تیم منچستر سیتی به مربیگری گواردیولا در صدر جدول انگلیس قرار دارد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار