در سومین روز از مرحله رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو 24 و هواپیمای شکاری فانتوم را با موفقیت مورد هدف قرار داده و منهدم کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیر سرتیپ دوم خلبان مسعود روزخوش سخنگوی این رزمایش  افزود: پس از اتمام ماموریت رهگیری هوایی و تیراندازی هوا به زمین توسط جنگنده های اف 5، میگ 29 و صاعقه علیه مواضع از پیش تعیین شده، بمب افکن های راهبردی سوخو 24 با حمل انواع موشک های بهینه شده و نقطه زن x- 29 و x - 25 که توسط متخصصان جوان نیروی هوایی ارتش آماده بهره برداری و تست عملیات شده است، اهداف زمینی را با موفقیت منهدم کردند.
ششمین روزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت که از روز دوشنبه در منطقه انارک اصفهان آغاز شده است هم اکنون با حضور فرماندهان کشوری و لشکری در این منطقه در حال برگزاری است.
ششمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی روز گذشته (دوشنبه) در پایگاه شهید بابایی اصفهان و با رمز 'یاحسین بن علی' در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.
در این رزمایش سه روزه انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی، سوخت رسان و انواع پهپادها حضور دارند و بخشی از توان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در صیانت و دفاع از حریم هوایی میهن اسلامی به نمایش گذاشته خواهد شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.