قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات گفت: مراسم ١٣ آبان امسال با توجه به شرایط منطقه و کینه توزی دشمن کان آمریکا مهم‌تر از سال‌های قبل است.


مراسم ١٣ آبان امسال با توجه به شرایط منطقه مهم‌تر از سال‌های قبل استبه گزارش خبرنگار احزاب و تشكل هاي گروه سياسي باشگاه خبرنگاران جوان، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات در حاشیه مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، اظهار داشت: بارز‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی، مردمی بودن و استکبارستیزی برگرفته از کلام وحی است.

قائم مقام مقام شورای هماهنگی تبلیغات با تاکید بر اینکه مصداق بارز و دشمن شماره یک صلح و امنیت جهانی آمریکا است، گفت: مردم ما در تمام سال و به عناوین مختلف استکبارستیزی خود را ثابت کرده‌اند اما تبلور اصلی استکبارستیزی، یوم الله ١٣ آبان است.

وی با اشاره به اینکه برخی با توجه به هیجانات بعد از انتخابات ٩٢ تصور می‌کردند که دیگر استکبارستیزی و مرگ بر آمریکا وجود نخواهد داشت، متذکر شد: برخلاف این تصورات، باشکوه‌ترین مراسم ١٣ آبان در سال ٩٢ برگزار شد و سال به سال هم تقویت شد.

لطفی خاطر نشان کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه آمریکا می‌خواهد کینه خودش را با نفوذ عملی کند و همچنین شرایط منطقه، مراسم ١٣ آبان امسال مهم‌تر از سال‌های قبل است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار