معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور شورای شهرداری تهران گفت: متأسفانه در 10 سال گذشته برخی از اقدامات شهرداری تهران، ناشناخته باقی مانده است.

اقدامات شهرداری تهران ناشناخته باقی مانده است/ بیش از11 هزار مأمور از سرای محلات داوطلب شدندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر امانی، معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در افتتاحیه سرشماری نفوس‌ومسکن شهر تهران که امروز( چهارشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: در 10 سال گذشته، شهرداری تهران برخی اقدامات و زیرساخت‌هایی را انجام داد که متأسفانه ناشناخته باقی مانده است.

وی تصریح کرد: یکی از این اقدامات ایجاد سرای محلات بود که در بحث محله محوری و مشارکت مردم فعالیتش را آغاز کرد بطوری که با اعلام جذب نیرو، 11 هزار و 500 تن از همین محل، داوطلب شدند.

امانی ادامه داد: در سرشماری سال 90 شاهد بودیم که برای جذب نیروی کمکی مشکلات فراوانی وجود داشت اما خوشبختانه در سال جاری با محور قرار دادن سرای محلات، جذب نیرو بسیار کم هزینه تر و آسان تر انجام شد.

وی افزود: بیش از 20 خانه در سرای محلات دایر شد که ( lT ) یکی از این قبیل ظرفیت‌های اجتماعی برای دسترسی شهروندان به اینترنت است.

امانی با بیان اینکه بار عظیم اجرای اربعین بر عهده شهرداری است، تصریح کرد: از اقدامات دیگر شهرداری در راستای استفاده از ظرفیت سرای محلات، فراهم کردن امکانات لازم، ساختمان‌های اداری و لوازم مورد نیاز است.

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: تغییر پلاک‌های نوسازی خانه‌ها با وجود تمام هزینه‌کردها، با استفاده از همین فرصت انجام شد که امیدواریم به زودی نصب پلاک‌ها به پایان برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار