نماینده مردم ساوه گفت: از ریاست جمهور مؤکدا تقاضا داریم هرچه سریعتر به افتتاح نشدن پروژه آبرسانی که تبعات اجتماعی آن بسیار خواهد بود، رسیدگی کند.

افتتاح نشدن پروژه آبرسانی ساوه تبعات اجتماعی بسیاری دارد

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در صحن علنی مجلس اظهار داشت: شهرستان‌های ساوه و زرندیه در بخش کشاورزی با کشاورزان زحمت کش رتبه اول را به خود اختصاص دادند و در تولید پسته سهم بسزایی در مجاورت تهران به عنوان کمربند سبزی برای جلوگیری از آلودگی می‌باشد.

وی ادامه داد: بزرگترین گلخانه بخش خصوصی کشور در این سرزمین قرار داشته و در تولید انار نیز رتبه اول را به خود اختصاص داده است، همچنین این دو شهرستان با بیش از 25 دانشگاه و دانشکده سهم بسزایی در گسترش علم و دانش داشته و با فرهنگیان خود هرساله پذیرای 20 درصد افزایش دانش آموزان و مهاجران بوده و با ساخت 35 مدرسه توسط خیرین خود سهم بسزایی در کمک به دولت داشته است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه تصریح کرد: این دو شهرستان با تمام این امکانات به عنوان ایران کوچک پذیرای قدوم مبارک همه افراد از تمام نقاط کشور می باشد اما به دلیل خشکسالی و سوء مدیریت منابع آبی دچار بحران شدید شده است.

منصوری تصریح کرد: بزرگترین صنایع و بهترین باغات و مزارع این شهرستان تشنه آب هستند، پروژه آبرسانی هنوز عملیاتی نشده است و سه دوره نمایندگی از تصویب طرح سر رسیده است و با پیگیری‌های مکرر و موافقت وزارت نیرو قرار بود روز یکشنبه در سفر ریاست محترم جمهور عملیات پروژه شروع شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه اضافه کرد: روز گذشته به یکباره و غیرمنتظره آقای نوبخت معاون رئیس جمهور کام مردم حوزه انتخابیه این جانب را تلخ کرد و بدون هیچ گونه دلیلی طرح مورد نظر را از طرح‌های ایجابی خارج کرد.

وی تأکید کرد: اکنون این سوال به وجود می‌آید که چرا آقای نوبخت جلوی پروژه مورد نظر را گرفته است و این سوال را از وی داریم که چه کسانی از جلوگیری این پروژه سود می‌برند.

منصوری ادامه داد: این صحنه آب چندین ساله را چه کسی استفاده می‌کند و چرا می‌خواهید این پروژه انجام نشود از ریاست جمهور مؤکدا از جانب مردم استان مرکزی و شهرستان‌های ساوه و زرندیه تقاضا داریم هرچه سریعتر به این مسئله مهم که تبعات اجتماعی آن بسیار خواهد بود، رسیدگی کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه تأکید کرد: آقای رئیس جمهور چه دست‌هایی در پشت پرده قرار دارد، استدعا دارم با تصمیم صحیح کام مردم را در سفر به استان مرکزی شیرین فرمایید و با بی‌تدبیری‌های برخی مسئولین در دولت تدبیر و امید ناامیدی را برای مردم به ارمغان نیاورید.

وی اضافه کرد: ما دم از چاه‌های مشترک ایران و قطر می‌زنیم که نفت و گاز ما را به یغما می‌برند و اکنون چرا باید با ابطال بودجه تخصصی ردیف‌دار این حق را از مردم حوزه انتخابیه این جانب گرفته شود ما خودمان در شهر و استانمان اهمیت پروژه‌ها را بهتر می‌دانیم نه جناب آقای نوبخت!

منصوری خاطر نشان کرد: تقاضا دارم در سال اقتصاد مقاومتی در مقابل تصمیمات اشتباه برخی از مسئولین اقدام و عمل صحیح را شاهد باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، نوبخت ، ساوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار