نخستین سالگرد شهادت «مسلم خیزاب» و «حمیدرضا دایی‌نقی» فردا با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،نخستین سالگرد شهادت «مسلم خیزاب» و «حمیدرضا دایی‌نقی» از ساعت 15 تا 17 روز پنجشنبه 29 مهرماه با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم و مردم شهیدپرور در خیمه حسینی گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع و مداحی ذاکر اهل‌بیت(ع)، سیدرضا نریمانی همراه خواهد بود.

سرهنگ پاسدار مسلم خیزاب سال گذشته در حین انجام مأموریت مستشاری در کنار نیروهای نظامی سوری و دفاع وطنی سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ وی فرمانده گردان یازهرا(س) در لشکر 14 امام حسین(ع) بود.

این شهید مدافع حرم طی درگیری با گروه‌های تروریستی تکفیری القاعده، ارتش آزاد و احرارالشام در شمال غربی سوریه به ندای «هل من ناصر» ارباب بی‌کفن خود لبیک گفت.

شهید پاسدار حمیدرضا دایی‌تقی از مدافعین حرم حضرت زینب‌(س) و فرمانده پایگاه المهدی حوزه 7 ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) اصفهان بود که پس از پایان تحصیلات خود در مقطع کارشناسی به سوریه اعزام شد و در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و مبارزه با تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.