انتخابات انجمن اولیا و مربیان هم زمان با سراسر کشور در 70 واحد آموزشی نطنز و بادرود با مشارکت والدین دانش آموزان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر آموزش و پرورش نطنز  گفت: انتخابات انجمن اولیا و مربیان با هدف جلب مشارکت اولیا در انجام امور اجرایی مدرسه برگزار شد.
علیرضا محمودی اظهار داشت: نقش اصلی انجمن های اولیا و مربیان در مدرسه ها کمک به حل مشکلات آموزشی و تربیتی دانش آموزان است.
مدیر آموزش و پرورش نطنز افزود: انتخابات انجمن اولیا و مربیان در سال تحصیلی جاری در 31 واحد آموزشی نطنز برگزار شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود نطنز نیز در حاشیه برگزاری انتخابات انجمن اولیا و مربیان در این شهر اظهار کرد: به منظور مشارکت اولیا دانش آموزان در برنامه ریزی آموزش و پرورش مدارس، همه ساله انتخابات انجمن اولیا و مربیان در هفته پایانی مهر ماه در سطح مدرسه ها برگزار می شود.
محمود آقادوست افزود: این انتخابات روز گذشته در 20 واحد آموزشی مقطع ابتدایی و امروز نیز در 19 مدرسه مقطع متوسطه اول ودوم بخش بادرود برگزار شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش بادرود اظهار داشت: مشارکت اولیا، همدلی و همراهی آنان با مدرسه موجب پیشرفت تربیتی و تحصیلی دانش آموزان خواهد شد و این مهم در نهایت پیشرفت علمی کشور را در پی خواهد داشت.
شهرستان نطنزدر فاصله 125 کیلومتری مرکز استان اصفهان واقع شده است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.