سامانه پشتیبانی آنلاین شهرداری تبریز به همت کارشناسان سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مدیر عامل سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز  در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: سامانه پشتیبانی آنلاین در راستای مدیریت مسائل پشتیبانی سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری شهرداری با هدف کاهش تماس تلفنی و مدیریت تماس های تلفنی در سازمان آمار و فناوری اطلاعات راه اندازی شد.

رضا پاک نهادافزود: بدین صورت که کاربران سیستم های کامپیوتری از این پس برای طرح مشکلات خود به جای تماس های تلفنی و مکاتبات می توانند در این سامانه وارد شده و مشکلات خود را به بخش مربوطه گزارش کرده و در آن واحد کارشناسان سازمان از طریق همین سامانه پاسخگوی مشکلات آنها باشند.

وی گفت: از بزرگترین قابلیت های این سامانه می توان به امکان پیگیری درخواست ها اشاره کرد به طوری که هر درخواستی در این سامانه تحت عنوان «درخواست» که از سوی کاربران  وارد می شود در بخش کاربری لیست شده و امکان پیگیری داشته و می توان از جزئیات درخواست ارسال شده و پاسخ های ارائه شده از سوی کارشناسان سازمان مطلع شد.

وی ادامه داد: این سامانه یکی از برترین سامانه های متن باز پشتیبانی آنلاین در دنیا می باشد که به همت کارشناسان سازمان بومی سازی، نصب و راه اندازی گردیده و امیدواریم با آغاز فعالیت این سامانه شاهد ساماندهی پشتیبانی فنی و درخواست های ارسال شده برای پشتیبانی در تمامی بخش های کاری این سازمان باشیم.

پاک نهاد تصریح کرد: سامانه پشتیبانی آنلاین شهرداری تبریز پس از طی مراحل آزمایشی خود، به میزبانی مرکز داده شهرداری تبریز آماده ارائه خدمت در شبکه داخلی شهرداری و اینترنت می باشد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.