هفته اول لیگ برتر والیبال؛

از آغاز زودتر از موعد مسابقه تا حضور خوش‌خبر و سیچلو

دیدار دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه كه نخستین مسابقه لیگ برتر سی‌ام محسوب می‌شود 15 دقیقه زودتر از موعد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران خبرنگاران جوان رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران گرامیداشت شهدای منا امروز با برگزاری دیدار بین دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه آغاز شد این دیدار که قرار بود ساعت 15:30 در خانه والیبال تهران آغاز شود 15 دقیقه زودتر از زمان مقرر شروع شد.

امیر خوش‌خبر سرپرست و خوآن سیچلو مربی تیم ملی والیبال ایران در سالن مسابقه حضور دارند همچنین ناصر شهنازی سرمربی تیم ملی B ایران از نزدیک تماشاگر این بازی است. مدیر عاملان دو تیم پیکان و شهرداری ارومیه، محمود شیعی و احد یوسفی در جایگاه ویژه جدال تیم‌های خود را تماشا می‌کنند.

تماشاگران ارومیه‌ای از ساعت‌ها پیش از آغاز بازی در خانه والیبال حضور پیدا کردند تماشاگران ارومیه در طول برگزاری این دیدار نسبت به حضور سعید معروف کاپیتان فصل قبل تیمشان در تیم حریف واکنش‌هایی نشان می‌دهند.

اين در حالى است كه سعيد معروف هم در بسيارى از دقايق بازى با رفتاري غير حرفه اى سعى در تحريك هواداران اروميه اى دارد و بارها با اعتراض به داور و حركات ناشايست زير تور و درگيرى لفظى با بازيكنان تيم سابقش وارد جدل مى شود. رفتارى كه قطعا شايسته كاپيتان تيم ملى واليبال نيست.

کارت بازی دراگان تراویسا پاسور ایتالیایی تیم شهرداری ارومیه برای این مسابقه صادر نشد و پرویز پزشکی به جای او به میدان رفت.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار