رضایی در جمع خبرنگاران:

برخی با توهم رابطه با آمریکا سرعت پیشرفت کشور را کند می‌کنند

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: علت گله‌مندی مقام معظم رهبری این است که هنوز عده‌ای به ایجاد تردید در اداره کشور می‌پردازند و سعی می‌کنند که با تردید اداره کشور را کند کنند.

برخی با توهم رابطه با آمریکا سرعت پیشرفت کشور را کند می‌کنندبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه دومین سالگرد مراسم ارتحال مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص خواست آمریکایی ها برای آزادی 'نمازی ها گفت: هنوز آمریکایی‌ها باورشان نشده شاه به این مملکت باز نمی‌گردد، ایران مستقل شده و بیرون از مرزها حرف کسی را گوش نمی‌دهد.

وی افزود: آمریکایی‌ها باید باور کنند که ایران مستقل است، سر پای خود ایستاده، از بیرون مرزها خط، جهت و حرف کسی را گوش نخواهد داد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مورد بیانات مقام معظم رهبری در مورد بدعهدی آمریکایی و اینکه برخی هنوز باورشان نمی‌شود توطئه‌های آمریکا علیه کشورمان وجود دارد، اظهار داشت: این یک واقعیت است مقام معظم رهبری یک تجربه تاریخی صد سال اخیر را بیان می‌کنند، ما در طی صد سال اخیر بارها و بارها بدعهدی‌ آمریکایی‌ها و انگلیسی را دیده‌ایم و این مسئله به یک باور سیاسی برای ما تبدیل شده است.

رضایی در ادامه افزود: علت گله‌مندی مقام معظم رهبری این است که هنوز عده‌ای به ایجاد تردید در اداره کشور می‌پردازند و سعی می‌کنند که با تردید اداره کشور را کند کنند، در حقیقت باید گفت که این افراد سعی می‌کنند با ایجاد یک رویا در ایجاد ارتباط با آمریکا وقت مردم را بگیرند و در عین حال اجازه نمی‌دهند توانمندی‌های مردم بروز و ظهور داشته باشد، لذا بیانات رهبری نیز در جهت کنار گذاشتن این توهمات از سوی برخی است.

رضایی در پایان در مورد بحث افراد دو تابعیتی در کشور تصریح کرد:  به هر حال نیروهای امنیتی باید مراقبت خودشان را داشته باشند؛ احتمال نفوذ از همه طریق امکان پذیر است و در تمام جوامع هم مطرح است؛ هوشیاری دستگاه های مسئول موثر است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
برعکس ارتباط باجهان کمک به رشدعلم و و ومیکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
زنده باد حاج محسن رضایی با غیرت
آخرین اخبار