رئيس پليس اطلاعات و امنيت عمومی انتظامی استان از دستگيری شش نفر از اراذل و اوباش شناسنامه دار و عاملان تيراندازی در سطح شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ و به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ "محمد رستمی" گفت: در پي ارجاع يک مورد پرونده به اداره عمليات اطلاعات پاوا از سوي شعبه يازدهم بازپرسي دادسراي عمومي و انقلاب کرمانشاه مبني بر نزاع و درگيري دسته جمعي بين تعدادي از اراذل و اوباش شناسنامه دار که منجر به تيراندازي و اخلال در نظم و ايجاد رعب و و حشت عموم و اهالي محله نقليه شده بود، موضوع در دست بررسي قرار گرفت.
وي عنوان کرد: ماموران پليس اطلاعات و امنيت با توجه به حساسيت پرونده و متواري بودن متهمان، به صورت ويژه و تمام وقت وارد عمل شدند که در نتيجه اقدامات اطلاعاتي، مخفيگاه عاملان اصلي تيراندازي و اخلال در نظم شناسايي شد.
اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از تعقيب و مراقبت هاي مستمر و تلاش شبانه روزي، با هماهنگي مقام قضائي طي يک عمليات ضربتي شش نفر از متهمان در نقاط مختلف سطح شهر کرمانشاه دستگير شدند و دو خودرو نيز در اين رابطه به پارکينگ منتقل شد.
سرهنگ رستمي خاطرنشان ساخت: متهمان دستگير شده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند و تلاش جهت دستگيري ساير متهمان متواري در دست اقدام است.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.